Teraz należymy do najlepszych w branży!

WAŻNE INFORMACJE!

 Zapraszamy do naszej Strefy okazji!


Zostaw swój numer* a nasi konsultanci oddzwonią do Ciebie w pierwszej kolejności.

Pamiętaj, że pracujemy:
poniedziałek - piątek: od 8 do 17
sobota: od 8 do 14

* oddzwaniamy tylko na numery zarejestrowane w Polsce



imię i nazwisko*
numer telefonu*
temat rozmowy*

      

Doręczenie towaru

Zasady postępowania przy odbiorze paczki od kuriera

Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich takich jak: Jas Fbg, Rohling Suus, DPD.
Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. Dostawy zamówionego towaru odbywają się w godzinach pracy kurierów, czyli między godziną 8 a 16. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą. Nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę!

Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.

Ważne! Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.


Płytki

 

W przypadku pojedynczych paczek (wysłanych przez DPD) prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, wpisanie ewentualnych nieprawidłowości w liście przewozowym lub w protokole szkody, razem z podpisem kuriera.

 

 

 

 

 

W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy:

- paleta nie jest uszkodzona (zwłaszcza, czy nie jest przekrzywiona lub rozbita),
- opakowanie (opakowania) nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub silnie zamoczone,
- taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane,
- dostawa jest kompletna (nie chodzi o sprawdzenie każdej płytki, tylko o policzenie kartonów).

A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.

 

Ceramika (biały montaż)

Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, Sklep będzie zmuszony oddalać wszelkie reklamacje.

 

Jeśli stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i uregulować płatność, jeśli wybrali Państwo za pobraniem.

Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza zastrzeżenia, należy napisać protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie. Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.

 

Po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Państwa zastrzeżenia po odjeździe kuriera to bardzo prosimy o kontakt  na adres: info@ebudujemy.pl tytułem "Zgłoszenie reklamacji najpóźniej w ciągu 24 godzin".

Prosimy wysłać do nas wiadomość (wraz z załącznikami) za pomocą FORMULARZA REKLAMACJI.

Więcej informacji o reklamacjach znajduje się tutaj.


Szybki kontakt

KONTAKT

pon. - pt.: 8-17
soboty: 8-14

 

infolinia:  801 011 867
tel.:  81 471 43 17
tel.:  607 661 893

info@ebudujemy.pl

Linia zajęta?
Nie trać czasu,
zostaw nam swój numer,
a my oddzwonimy.

 

 

Sposoby płatności

 

Kupując w naszym sklepie, masz do dyspozycji największą gamę sposobów płatności:

- wpłata na konto firmowe,
- płatności elektroniczne,
- pobranie kurierskie,
- raty Santander.

Czytaj całość